기억

Once upon a dream - Jekyll & Hyde 본문

Music/POP

Once upon a dream - Jekyll & Hyde

Engrave 2011. 11. 7. 09:49
Musical 



조수미



Once upon a dream - Jekyll & Hyde 

Once upon a dream
 
Once upon a dream
We are lost in love embrace
There we found a perfect place
Once upon a dream

Once there was a time
Like no other time before
Hope was still an open door
Once upon a dream

And I was unafraid
The dream was so exciting
But now I see it fade
And I am here alone

Once upon a dream
You were heaven sent to me
Was It never meant to be
Was it just a dream
Could we begin again
Once upon a dream
 
 
한 때 어느 꿈속에서
포근한 사랑에 푹 빠져 있었어요
거기서 우리는 완벽한 곳을 찾아냈어요
 
옛날 그런 시간이 있었어요
예전에 경험해보지 못한
희망의 문이 아직 활짝 열려 있었어요
한 때 어느 꿈속에서는요
 
난 두렵지 않았어요
너무나도 가슴 설레는 꿈이었지만
그 꿈이 사라져 가는 게 보여요
그리고 난 여기 홀로 남았어요
 
한 때 어느 꿈속에서
당신은 하늘이 내게 보내준 사람이었어요
하지만 우린 인연이 아니었나 봐요
당신은 그저 꿈일 뿐인가요?
우리 다시 시작할 수 있을까요?
 
그 어느 꿈속에서
[출처] Once Upon A Dream (from 'Jekyll & Hyde') |작성자 사랑초 

'Music > POP' 카테고리의 다른 글

This is the moment - Jekyll & Hyde  (0) 2011.11.06
Tahiti 80 - Heartbeat  (0) 2011.11.03
Globus - Europa  (0) 2011.10.10
Comments